Monday, January 18, 2010

Totulu-i totu-i elementar

inainte sa reiau californication, lasat undeva pe la primele episoade din seria 2, am avut timp sa vad niste filme ceva mai serioase. adica am incercat, inainte sa ma apuc de piticot, si un scrabble, sau fratele lui mai intunecat boggle.
up in the air ne prezinta situatia tragica in care ne aflam cu muncile si dependenta de servici. sau cu relatiile cu alte persoane, in stransa legatura. un clooney vioi, care oboseste amarnic pana la sfarsit. ma refer ov cors strict scenaristic. povestea e de o liniste agitata. merita vazut.
500 days of summer. un film care pare de adolescenti, cu adolescenti si pentru adolescenti, dar e de fapt un film si cu adulti si cu adolescenti, pentru adulti, facut de adulti. mai serioasa treaba decat s-ar putea crede, nu foarte serioasa insa. concluzia: it's complicated*
sherlock holmes. de obicei cad usor in plasa la filme de genul asta. asa s-a intamplat si acum. imi place cum e filmat, ca e exagerat, ca are faze haioase cand ar trebui sa fie serios. criticii l-au condamnat, l-au hulit, un fel de phoenix acu 30 de ani. ca strica atmosfera de atunci, ca strica personajul original. foarte bine, sa le strice. de vazut

* nu este vorba de filmul cu meryl streep

1 comment:

krossfire said...

Vazut si eu 500 Days of Summer acum ceva vreme. Am ramas socat de decenta lui :)