Friday, August 29, 2008

Drive teste

cred ca peste o luna doua ma voi apuca de cateva drive teste prin bucuresti. am in vizor un ford focus , automat desigur, o skoda octavia II, la fel cu o cutie automata si o laguna, versiune noua. dar ultima pe manuala. cum usurinta in condus este blink blink-ul care imi ia ochii de fiecare data, vreau o masina care sa ma duca de la a la b cat mai confortabil. si cu un spatiu cat mai generos. repet, nu imi plac deloc masinile mici. nu caut nici liniute la semafoare, depasiri spectaculoase sau sportivitate dezlantuita. mi-e un pic frica de viata in sezonul de iarna cu o masina automata, dar ma voi descurca intr-un fel sau altul.

2 comments:

Anonymous said...

Un Subaru pe automata sau o Mazda 6 nu-ti surade ?

Tom said...

cred ca va fi dincolo de bugetul meu. din ce vad cam tot ce e automat e un pic prea mult, poate focusul hatchback