Wednesday, August 27, 2008

Encore une fois

in fiecare luna mi-am rezervat o zi a rememorarilor. nu am tinut cont de acest program tot timpul, dar au fost destule. o zi in care rememorez albume de muzica mai vechi, carti sau filme. poate mai scot si o revista (din cele care au mai ramas) de la naftalina si mai vad ce se intampla acum cativa ani (un interviu, un test, un review). astazi s-a intamplat ca am putut face mai multe. am rememorat prima carte din asoiaf, cu ajutorul rezumatelor pe capitole. am revazut life of brian, am reascultat albumul din 2005 green carnation, albumul din 2007 black bonzo si yonderboi - splendid isolation. am revazut chiar si cateva poze celebre din existenta mea si mai celebra

4 comments:

Anonymous said...

Hmm, seria aia era recomandata si de Ryan Sohmer, gagiul din spatele Looking For Group.

Tom said...

only because it so rulz!

Anonymous said...

rofl exista oameni care inca nu au citit asoiaf???

lasa bre rezumatele, citeste ce te intereseaza

Tom said...

am o gramada de pdf-uri nedesfacute