Monday, June 16, 2008

Reluari

bine ca se mai inventeaza si fansite-uri la universurile literare, cum este acesta pentru a song of ice and fire. il laud pentru sectiunea de rezumat a capitolelor din cartile lui george r r martin, facuta parca pentru cineva ca mine, care se apuca de citit, ajunge pe la jumatatea cartii a doua si paraseste scena. bineinteles, acum nu mai stiu prea multe din actiune, deci va trebui sa reiau din urma firul povestii. dar gratie acestui demers laudabil, am fost scutit de a mai reciti sute de pagini si de a experimenta zeci de deja-vu-uri

4 comments:

Anonymous said...

towerofthehand ruleaza

dar ce nu te-ai prins tu e ca recitirea a sute de pagini face parte din farmec \m/

Tom said...

nu, mie nu imi place sa recitesc multe pagini pe care stiu ca le-am mai citit. trebuie sa fac in asa fel incat sa stiu deja ce s-a intamplat pana in momentul in care m-am lasat de citit. bine, cu o marja mica acolo

Anonymous said...

Si eu eram curios in legatura cu seria. Will have a look into it :P

Unknown said...

da, it's a must. a song of ice and fire for everybody