Tuesday, May 27, 2008

Tradarea carturarilor

stiu de aparitia cartii de ceva vreme, dar inca nu am ajuns la ea. este o problematica mai veche; imi punea anul trecut niste intrebari, care sper eu, isi vor gasi reformularea acum. subiectul mi-a fost alimentat din nou, dupa ce am citit un articol aici si dupa ce mi-am adus aminte de unele promisiuni culturale. a facut sa ma intorc la problema omului de cultura, prins in manevrele politice ale timpului sau. Benda acuza alunecarea unui "carturar", prin prisma pasiunii sale politice, intr-un rasturnat al propriilor principii morale. libertarea ideilor este deci fenomenul care trebuie sa responsabilizeze. mai multe cand voi fi citit de pe pagini

22 comments:

Anonymous said...

urita coperta...

Anonymous said...

da urita rau...

Anonymous said...

pacat de cartea aia...

Tom said...

da, nu prea le au cu photoshopul

Anonymous said...

le mai au... da acu o fi fost altcineva la butoane

Anonymous said...

vezi ca cartea (ca sa zic asa) nu prea are legatura cu articolu la care trimiti tu...

Tom said...

stiu, aminteam doar circumstantele care mi-au adus aminte de ea

Anonymous said...

stranii conexiuni mai faci si tu bre...

Anonymous said...

de la laicizare la tradarea intelectualilor...

Anonymous said...

cale lunga

Tom said...

ce vrei acum daca sunt complex

Anonymous said...

da poate esti genial

Anonymous said...

ne am suprapus

Anonymous said...

gind la gind

Anonymous said...

cu bucurie

Tom said...

se poate face o legatura de ordin logic. citesc intr-o recenzie a cartii ca autorul vorbeste de trecerea carturarului de partea laicului, care poate avea consecinte nefaste

Tom said...

asa ca poate nu sunt atat de genial

Anonymous said...

ma speriasem...

Anonymous said...

acum, m am mai linistit un pic...

Anonymous said...

da proasta "recenzie a cartii", oricum...

nu mai citi din astea...

Anonymous said...

astia au si ei o marota cu biserica (nu ca biserica n-ar avea probleme grave), si fac din orice doar un simplu pretext pentru micul lor "razboi" pentru (ceea ce inteleg ei prin) "libertate"

Anonymous said...

n-au nici o treaba cu ce spune benda...