Sunday, April 20, 2008

ziceri

wow, nu am mai scris de trei zile. busy bee.

telefonul meu m-a invatat sa nu mai arunc de la distanta obiectele cu care intru in contact. adica sa le pun frumos la loc inapoi. nu prin aruncare. caci daca il bruschez un pic mai mult, se duce contactul fragil de la difuzor si trebuie sa imi pun handsfree. asa ca il asez mai moale.

vremea la mine acasa e in continua schimbare. si relieful la fel. aka santier. aka curatenie. aka alta sesiune de busy bee in curand.

mi-au disparut doua carti din biblioteca. nu stiu la cine sunt, incotro au luat-o. gata, incep sa le scriu pe carnetel. inclusiv pe astea doua.

4 comments:

Anonymous said...

mie mi-a disparut un dvd cu filme :( acu cine sta sa le donlodeze iar

Anonymous said...

io ce sa mai zic... mi-e mi-au disparut fro 10 ani din viata !...

Anonymous said...

si nici carnetel nu mai am...

Anonymous said...

"mi-e" - e de la ei...