Thursday, April 24, 2008

cateva zile de foc inainte de paste. regret ca nu am mai avut timp si de altceva. sper sa merite.
oricine va ajunge la primarie va trebui sa discute serios cu mine in privinta namolului din fata blocului. nu ar fi fost mare bai daca nu imi incercuia masina.
am luat nota 10 la impiedicat de cabluri prin casa. acum ma gandesc la metode alternative de sleeve-uire.
am doi vecini dedesubt care s-au mutat de curand, si care ieri m-au salutat pentru prima oara. simpatici, dar retrasi. astept sa se implice mai mult in scara blocului, caci avem plante de udat.
cu muzica am avut asa usoare tangente, personificate prin mister ihsahn, cu al sau album solo angl (prima data am zis ca e typo) si care nu m-a prea convins. are doua piese cool, si cam atat. alt album incercat (sa nu zica cineva ca nu am avut vointa) a fost moonspell. si a rezultat o mare abureala. mi s-a parut anost si obosit

No comments: