Thursday, April 17, 2008

periodice

ma asteptam sa se vanda metallica asa de bine si asa de repede. circula si zvonuri cum ca ar canta tot justice, pentru ca implinesc nu stiu cati ani de cand nu stiu ce. ma gandesc acum pe moment ca ar mai fi doua trupe care ar strange asa de repede feanii, una slipknot si una rammstein.

timpul incepe sa imi devina resursa pretioasa, ii creste valoarea cand nu te astepti si vrei sa mai si plusezi cand de fapt nu vrei (nu am inteles ce am vrut sa spun exact nici eu, de unde dilema cu timpul)

iti dai seama ca e ceva in neregula cu unele prize cand ai trei zile in sir de facut capturi video de pe vhs pe dvd.

astept sponsorizare strasnica pentru o comanda de carti pe amazon. as avea multe titluri de luat. cine vrea sa se mai bage sa ma anunte, caci in curand se va intampla. imi extind cititul si peste ocean.

si imi mai urla si un caine de trei saptamani in fata blocului, numai a desertaciune si pustiu. altceva nu stie

No comments: