Tuesday, March 25, 2008

despre pratchett

am vazut ca s-a lansat un film, in doua parti, dupa cartile lui terry pratchett, the colour of magic si the light fantastic. sunt curios cum au pastrat atmosfera din ankh-morpork si cat de bine l-au realizat pe rincewind. sunt foarte pretentios la capitolele astea. mai ales dupa ce am trecut prin carti si prin seria adventure discworld, care m-a impresionat tocmai prin acea componenta de feeling. sper sa fie ok, sa nu ma lase cu impresia ca nimeni altcineva in afara de psygnosis (creatorii seriei pc) si hmmm, autorul, nu inteleg ca e totul legat de magic touch

4 comments:

Anonymous said...

bai io nu prea simt nevoia de filme, imi ajung jocurile pentru elementul vizual :) asa ca am incredere in tine sa te uiti la el si sa-mi zici daca e de kkt

Tom said...

da, planeaza o teama asupra mea, dar pana la urma tot o sa il vad. cea mai naspa chestie by far pana acum este, din ce am spicuit, ca l-au facut pe rincewind batran

Anonymous said...

nu se compara cu Hogfather (primul film facut de sky)pentru ca nu se mai respecta originalul, the colour of magic e intersectata cu alt roman. daca nu cunosti universul , filmul e foarte misto, glumele sunt amuzante, actorii isi fac treaba cum trebuie.

Tom said...

am vazut prima parte si mi s-a parut mult mai ok decat ma asteptam. sper si a doua parte sa fie la fel. unele chestii chiar m-au luat prin surprindere. stramb un pic din nas la rincewind in continuare, dar mi-au placut peisajele :)