Wednesday, November 21, 2007

Carti si iar carti

Dupa ce am citit pe un spatiu online pe care nu mi-l mai amintesc despre o dezbatere scriitori vs. bloggeri sau ceva asemanator la gaudeamus azi la ora 5, am zis ca e o ocazie sa trec pe acolo. Mai ales ca nu stiu daca voi mai avea timp sa il mai vizitez. Site-ul mai preciza sa ma echipez si cu laptopul, pentru un live blogging, caci se anunta lucruri interesante. Ok, de acord. Mai putin partea cu live bloggingul, dupa care inca nu ma prea omor. Am ajuns acolo si dupa luuungi ture m-am decis la un Dan Simmons cu Ilium, convins de bloggerul si cititorul Prowler in colaborare cu bloggerita si cititoarea de D. S. Diana. Dupa inca o ultima tura, inainte de ora 5, m-am decis si la un imperiul soarelui, al lui Ballard, asta pentru ca mi-a placut filmul foarte mult. E inutil sa mai spun ca vroiam sa iau inca niste zeci pe langa astea doua, dar deh. Evenimentul cu pricina nu a mai aparut pe ecran, s-a facut si ora cinci, in programul targului nu aparea nimic, iar acum cand am revizitat pagina, am vazut ca e de fapt pe 22 noiembrie.

2 comments:

prowler said...

excelenta alegere :P
da-l incolo de "eveniment". am fost si io acolo ieri si omg.. din pacate n-am avut timp destul sa cecuiesc tot, dar mi-am luat o carte de carl sagan care e un super smeker de care eu inca nu ma apropiasem, spre infinita mea rusine :P

sper sa nu regret iar ca mi-am luat o carte tradusa in romana

Tom said...

adevarul e ca ma indrept si eu incet incet spre cele in engleza. Dar totusi nu se gasesc foarte multe titluri la noi, inca