Thursday, December 27, 2007

De sezon

Cateva remarci de sfarsit de an:
Sa tii post este mult mai costisitor decat daca ai manca normal.
Carnea de porc sarata in exces devine prea comerciala.
La metrou e antiteza zilnica sustinuta: "atentie se inchid usile", urmata imediat de "deschide usa crestine".
Imi place soseaua veche Bucuresti Pitesti. Alterneaza si nu te plictiseste. Ca un film bun cu final prost sau invers.
Spiritual Beggars nu au scos album.
Primesc reviste in engleza pe care nu le cer, nu le comand si de la care mi se sufla ca lipseste cdul.
Mai am un pic din Olympos, motiv pentru care ma pregatesc financiar pentru seria Hyperion.
Mos Craciun exista, dar se deplaseaza mai greu.
Vreau cele doua istorii, cea a uratului si cea a frumusetii, dar gratis.
Am descoperit cateva scrieri dintr-un sf inceput de mine prin anii erich von daniken si enigmele terrei. Nu bun...
Mi-a murit de tot starul de cinema, si anume telefonul meu pe care l-am vazut in atatea productii hollywoodiene recente. Pacat, altfel e destul de ok.
Spiritual Beggars tot nu au scos album.
Mi-am spart ochelarii de ceata.(Nu i-am probat niciodata, cred ca mergeau)
Boxele au intrat la apa si am ramas cu un 2.1 care are un warcry minunat, de elefantel de plastic inmuiat.
Anul acesta cu siguranta a fost mai bun ca anul trecut.
La anul cu siguranta va fi mai bine.

2 comments:

Anonymous said...

dupa cum ziceam, intr-adevar hitul iernii asteia e deschide usa crestine :/

si am observat ca bolgurile crestin-ortodoxe cresc in popularitate... abia astept sa treaca sarbatorile sa ne intoarcem in starea pagana cea de toate zilele \m/

pinky said...

nicely put tom. miss ya