Monday, November 2, 2009

Incheiere


am terminat si seria hyperion. deschideam prima carte acum vreun an si ceva, iar pe a doua, the fall... de-abia acum. mi-am impus sa completez o serie de-acu incolo. nu le mai intercalez cu alte carti, sa nu pierd firul actiunii. the fall... nu a fost asa slaba pe cat ma asteptam, anticipatie data de multe review-uri care nu erau imbucuratoare deloc. intr-adevar, nu mai are atmosfera aia misterioasa din prima, care dadea un efect de "must keep reading", dar ca actiune si ca plot ending isi pastreaza din efectul asta. prea multe intrebari la care vrei sa afli raspunsul. finalul este satisfacator, as fi vrut un pic mai mult de "de ce". sunt si cateva rupturi misto in poveste, care te fac sa te uiti un pic in urma, sa verifici ca ce s-a intamplat corespunde cu vreo logica. pare-se ca pe partea de "sfictiune" (fictiune speculativa) dan simmons incepe sa se instaleze lejer ca scriitor preferat in vremurile astea tulburi. seria endymion, in schimb, mi-e cam frica sa o incep. inca.

2 comments:

krossfire said...

E bine ca mai ai timp sa citesc. Eu trag de un Gladwell si imi mai ocup timpul si cu Neil Gaiman, putinul ramas necitit de la el.

Tom said...

din ce in ce mai rar, dar e inca ok