Friday, November 28, 2008

Publicitatea sufera prima

odata cu aceasta criza, s-a discutat indelung si de bugetele de publicitate pe 2009, care vor fi un pic ciopartite pe margini. un articol despre cum se va modifica mesajul publicitar in viitorul apropiat

4 comments:

Anonymous said...

ntz ntz ntz, taman cind sa te-nfrupti si tu din bucate(le domeniului), te trezesti ca au tras astia fata de masa (mama lor de capitalisti imperialisti!)...


p.s.

noroc ca cistiga stinga(ca sa zic asa) alegerile astea, ca altfel iar se stingea lumina...

Tom said...

da, de fapt noroc ca inca nu lucrez in publicitate. poate peste un an doi

Anonymous said...

publicitatea sufera???!!!! yesssssssss!! yesssss yess yessssssssteee breeeee, bring on the criza \m/ \m/ \m/

Anonymous said...

Nu sufera , doar stagneaza. Majoritatea agentiilor se concentreaza pe BTL, pe promotii in-store si pe tot ce i-ar putea aduce cat mai aproape (eventual in casa) de consumator.