Saturday, November 22, 2008

Gaudeamus rigiditur

am bifat si targul de carte gaudeamus 2008. o prima reactie este de mirare: acest targ a fost sub semnul lemnului. de la carti precum the wood book (cu texturi din lemn pentru toate familiile de copaci), la "organizarea santierelor de prelucrare a lemnului", imi picau ochii numai pe lucrari de acest gen. a doua mare egida sub care s-a desfasurat targul a fost cea a sindicatului "broboane de beton pe frunte". daca la capitolul psihologia in multime stau destul de bine, ma enerveaza, ca de altfel peste tot, lipsa bunului simt in multime. nu e cazul sa detaliez, se intelege. alt aspect interesant a fost cum o formatie invitata la un stand de carte (nu am retinut numele) reusea sa masacreze piese de beatles si creedence. enfin.
azi am reusit sa impusc urmatoarele:

epistolarul lui liiceanu (reeditat in sfarsit la humanitas)
michael chabon - yiddish policemen union
china mieville - perdido train station
cititorul lui tolkien - teodoro gomez, o carte care explica ce sta in spatele mitologiei middle earth
etica lecturii - j. miller

3 comments:

Anonymous said...

Hmm, eu am luat un Lovecraft ieftinache (in romana, eram curios) si inca o carticica de istorie. In schimb la Kilipirim am prins Hitchhikers Guide (citita doar online si in engleza) la juma de pret.

Anonymous said...

De adaugat : Faptul ca au deschis si spatiul dintre etaje a lasat din ce in ce mai multe edituri anonime sa se arate, fapt remarcabil datorita specializarii lor (a se vedea Editura Mahomedana).

Tom said...

pe mine m-a surprins f placut editura art. si prin calitatea cartilor oferite, si prin titluri, dar si prin preturi