Saturday, November 1, 2008

Drum de seara

dupa niste training-uri software autoimpuse (tot trag de mine de ceva vreme sa imi arunc ochii pe niste tutoriale) pe care am reusit sa le efectuez azi in mare parte, am avut o continuare timida si mai spre seara (ca doar e sambata-night-fever, moment perfect pentru un training doua pe diverse domenii, ramanand ca acestea sa varieze in functie de anotimp si fizic). am avut si o pauza pret de o plimbare, un cartof frantuzesc si o ciorba de burta. deci dupa aceasta etapa destul de interesanta in perspectiva neinteresanta a propriei persoane, m-am uitat si la un film. pastrand epica situatiei, am ascultat si putina muzica, melanj dubios intre bob dylan si fuchsia. acum asta ar mai lipsi, sa mai si citesc ceva

2 comments:

Tom said...

ce e cu reciclarea vodafone?
ma uitam pe niste tutoriale indesign

Anonymous said...

Reclama la reciclarea Vodafone :) ?

P.S : Pe ce software iti iroseai minute pretioase din existenta ?