Sunday, October 19, 2008

Shelfari

da, deci mi-am facut cont pe shelfari. pentru cine nu il stie, este un site pe care te lauzi cu ce ai mai citit, citesti sau vrei sa citesti. cu carti adica. daca nu prea esti cu cititul, te poti lauda cu alte chestii pe coolio. serviciul iti permite sa adaugi si tu opere, daca nu le gasesti in baza de date a site-ului. m-am gandit la inceput sa imi fac cont, dar auzisem ca nu are multe carti, ca nu poti sa updatezi baza de date and so on. intre timp s-a mai maturizat, pana intr-atat incat si amazon are planuri mari cu el.

5 comments:

Anonymous said...

bah, nu. deci NU

fuck shelfari, baga-te pe http://readers.livingsocial.com
e superior din toate punctele de vedere. deci te rog sa vezi si tu lumina si sa faci tranzitia imediat, pana nu e prea tarziu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
!!!!!

(sunt sute de motive, unul singur ar fi ca cauta pe 3 sau 4 amazoane diferite, asa ca am gasit colectia de povestiri pe germana pe care o mai rasfoiesc din cand in cand) ATAT!!!!!

Tom said...

si nu pot sa ii dau import de pe shelfari sau ceva? iar sa stau sa caut carti si sa le adaug

Anonymous said...

pai kkt, cate ai bagat deja pe selfari?

oricum cautatu si totu se face mai rapid si eficient pe astalalt :P

Tom said...

nu multe. mi-am facut cont si pe celalalt. vad ca acolo gasesti mai multe editii la aceeasi carte, which is good

Anonymous said...

of... poate ca daca prowler ar sta mai mult cu mana pe o carte decat pe tastatura ne-ar scuti de exprimari de genu` "ca cauta"...
scuze, dar nu m-am putut abtine. :)