Monday, October 20, 2008

Semne de intrebare

de ce:

- publisherii au amanat lansarea dance with dragons pentru primavara 2009, cand eu termin cartile din serie acum
- pe zi ce trece apar tot mai multe masini pe strada mea, dar nu si pe strazile din jur
- am 5 aparate foto
- 2 sunt inca in cutii
- imi las tot timpul cheile de la masina intr-un alt loc
- am 3 semne de carte, dintre care doua nu isi indeplinesc scopul
- se termina foarte repede muraturile
- nu mai scot spiritual beggars album
- toata lumea se cramponeaza sa isi petreca revelionul la munte

6 comments:

Anonymous said...

Intrebarea ar fi de ce nu vinzi din aparatele alea foto :D ?

Tom said...

nu le-ar mai lua nimeni, ca sunt mai vechi

Cristi said...

oameni ca tine prin consum excesiv au prabusit economia lumii!!!!! si tot te vaiti ca vrei si mai mult. de aia au amanat lansarea cartii si aia albumul ca sa redreseze economia mondiala bai asta!!!! HUOOOOOO!!! te scot din lista de mess :P

Tom said...

se vede ca n-ai mai dormit de 48 de ore

Anonymous said...

huh, credeam ca consumu e bun pt economie

Tom said...

da, dar cand te invadeaza pe tine ca individ devine naspa