Tuesday, October 21, 2008

Mai e mult pana departe

invita invita la un scurt test de blogger. esti cool ca blogger sau nu? esti printre bloggerii meseriasi au ba? daca nu, macar sa stii cat mai ai pana devii. eu am obtinut scorul mirific de 1/10. ce am invatat de aici:
- trebuie sa ma fac vazut pe la petreceri de bloggeri, unde sa am si cativa bloggeri cool prin preajma cu care sa socializez pe probleme sociale
- sa imi fac domeniu separat. aveam un gand, dar nu am avut si executia.
- sa incep sa port laptopul cu mine oriunde ma duc, poate dau de un hotspot si un subiect interesant
- sa scriu posturi de amploare pe un subiect mai serios asa, ca pana acum m-am jucat
petrecerea continua...

9 comments:

Cristi said...

man te-am facut :))))))). sunt un 0 barat :)))

Anonymous said...

"aceasta organizatie invaluita in mister si intriga"

hi hi

(pare rau ca n-am un rinjet din ala tot ecranu sa-l infig aici)

memorabila 10++, ca sa zic asa

si daca nu as fi depasit de mult virsta, ma inscriam si io

Anonymous said...

Il fac diseara...pe moment sunt prea uncool ca sa pot vedea scriptul.

Li said...

pai tre' sa iei pulsul societatii, nu scrii asa ce ti se scoala tie dimineata, logic. daca sunt la o petrecere cu inca 3 amici care au si ei bloguri e petrecere de bloggeri?

eu m-am uitat aici http://www.zelist.ro/ si mi-a zis dragutul ca sunt mai tare decat 90, 94% dintre bloggeri. Asta in conditiile in care 40 de vizite sunt peak la mine :)) Deci in afara cazului in care taria e invers proportionala cu greselile de ortografie si/sau traficul, da, e o mare conspiratie.

Tom said...

cel putin o persoana de aici se distreaza copios in urma acestui post :D
se iveste insa intrebarea ce te faci daca factorul de coolness real este invers proportional cu factorul de coolness virtual. testul se mai aplica?

Li said...

aoleo, nu stii ca unele chestii nu trebuie spuse niciodata cu voce tare sau tastate? eu m-as uita peste umar de-acum in locul tau

Matilda said...

Lasa tom ca I still love you chiar daca nu esti blogger cool. :D

Tom said...

@Li: wise words, sa stii ca da!
@Diana: multumesc. macar in afara blogosferei..:)

Matilda said...

Hai lasa ca si eu sunt pe acolo ca eu am avut 2/13 :)