Monday, September 22, 2008

Emotia unui Cohen

concertul leonard cohen este concertul la care esti sigur ca nu mai vrei sa se termine. este concertul la care vrei sa spui multe si tot atat de multe iti raman in gat. este concertul la care canti in gand, canti cu voce tare, canti pe strada dupa, ajungi acasa si asculti si canti. aseara cohen a implinit 74 de ani pe scena, cantand. un by the rivers dark a mai lipsit pentru mine, dar si asa...a fost who by fire, a fost bird on the wire. am auzit tower of song (excelenta), a fost hallelujah si the partisan. a fost i'm your man si first we take manhattan. v-ati facut deja o idee. sunt multe superlative pe care le-as putea folosi, dar nu si-ar avea sensul. a fost cohen

Cam acesta a fost setlist-ul:

First set

Dance Me to the End of Love
The Future
Ain't No Cure for Love
Bird on the Wire
Everybody Knows
In My Secret Life
Who By Fire
Hey, That's No Way to Say GoodBye
Anthem

Second set

Tower of Song
Suzanne
The Gypsy's Wife
Boogie Street
Hallelujah
Democracy
I'm Your Man
Take This Waltz

First encore


So Long Marianne
First We Take Manhattan

Second encore


Sisters of Mercy
If It Be Your Will
Closing Time

Final encore

I Tried to Leave You
Whither Thou Goest

7 comments:

Anonymous said...

A fost fabulos. Cohen este intr-adevar un canteret hipnotic. Cand vorbea sau canta se lsa o liniste absoluta peste toata lumea.
Ca si observatie nu a cantat piesa "Boogie Street"

Tom said...

da, cred ca a fost partisan in locul ei

Anonymous said...

Imi pare rau ca am ratat concertul asta. Oricum, misto ca a inceput cu "Dance me...". Cred ca a servit-o repede, sa treaca peste. Nu ca nu ar fi o melodie tare, ci cred ca prea multa lume o stie doar pe asta.

Anonymous said...

Taci si tu ca imi face un amic in ciuda de ceva zile ca n-am fost.

Tom said...

krossfire, habar n-ai ce ai pierdut. la faza cu dance me si eu cred acelasi lucru. cam cum ar trebui sa faca nick cave cu where wild roses grow

Anonymous said...

nu a cantat famous blue raincoat? ca am vazut intr-un filmulet de youtube ca l-a cantat... ma zgarii pe ochi ca nu mi-am facut rost din timp de bilete..
e pur si simplu genial omul asta!

Tom said...

ba da, a cantat-o si p-aia. aici e un playlist aproape corect, sunt vreo doua piese care lipsesc, inlocuite de famous blue raincoat si partisan