Wednesday, July 30, 2008

Musique review

absenta muzicala s-a sfarsit. trebuie sa mai fac rost de albumul nou alice cooper si de albumul asta. in rest toate bune si frumoase cu motorhead, care e mai bluesy si mai interesant ca ultimele doua trei patru creatii, pe care nu prea pot sa le disting intre ele. asta iese in evidenta cu o latura mai groovy.
alt album pe care l-am ascultat a fost iced earth, dar sunt inca indecis. per total e cam plictisitor, cu exceptia poate a doua piese, a gift or a curse si fragmente din minions of the watch. vocea lui barlow mai salveaza si din restul, ce e de salvat, dar tot mi se par prafuite si repetitive.
scars on broadway si albumul de debut sunt acum in heavy rotation. e foarte nebun, dar o nebunie parca mai desteapta ca unele produse soad. iar ca versuri iar e periculos de aproape de foarte misto. e genul de album care iese in evidenta la semafor

6 comments:

Anonymous said...

sa asculti si the tom fun orchestra, dupa cum poti banui este muzica facuta special sa te distreze pe tine ;)

Tom said...

hmm, suna interesant. dar pe mine stii ca ma pot distra multe chestii :)

Dave said...

Cred ca in postul asta trebuia sa vorbesti numai despre Scars On Broadway. Iced Earth nu merita, iar Motorhead e Motorhead. Mie mi-au placut mai mult ultimele doua. La muzica lui Prowler nu ma bag. Merg rar de tot cu bicicleta.

Tom said...

da, i-am oferit cam putin din randurile mele. cu motorhead asta e, ca pana si ei au evoluat, e motorhead-ul din 2008. asta asa, aviz atator alte trupe

Anonymous said...

uite tie iti place evolutia, zici ca au evoluat. lu hell ii place sa zicem traditia, zice ca au ramas la fel. singurul lucru pe care il pot concluziona e ca va place :) cred ca si mie imi place

Tom said...

bine, asta sa te tina un pic ocupat pana asculti scars on broadway