Saturday, May 5, 2007

Culinara


Azi am fost inconjurat de mancare. Supa de pui si in oras si acasa, urmata de aflarea unei retete interesante la care eram craviiing si yeaarning de mult timp, si anume un peste la cuptor cu ardei, ceapa si porumb. Un mare miam miam. O voi incerca cel mai repede. (Cred ca am mai aflat una, care include si cartofi pe langa peste, plus un pic de busuioc as mai adauga eu). Mi s-a mai inrautatit pofta de papanasi cu o zi, alaturi de cea pentru pui la rotisor. Cred ca se vor intelege de minune ele doua. Pe de alta parte, ma bantuie firav o melancolie dupa chocolat si prajiturile de acolo. Am gustat o tarta de mere cu inghetata si am fost cucerit pe deplin. Miam miam in continuare.

P.S. Cam ca acolo ar arata pestiucu.....aproximativ.


4 comments:

Alice said...

Copilul si poftele lui :)....s-au cam transmis...miam miam

trainspot said...

chocolaul nu mai e atat de tare. adica am mancat acum ceva timp un muschi de vita absolut bestial. si de curand acelasi muschi de vita absolut uscat si rece.

Tom said...

La mancare inca nu m-am orientat acolo, dar prajiturile sunt zuper

Anonymous said...

hahahahahahaha!

ole ole!

Nu busu gicule ci cimbru si boia.
deci repeta dupa mine:
1. ulei de masline pe tava
2. pestele
3. sare,boia, cimbru
4. ceapa
5. ardei gras
6. rosii
7. porumb
8. 3/4 cana apa

50 min la cuptor la 170 C


Pofta buna!