Thursday, January 14, 2010

Astrosoniq - Quadrant 2010

de obicei cand mananci dintr-o shaorma, o iei ca atare. ma refer la gust. daca te opresti din ciumfalit si stai si analizezi treaba, vezi ca are si cartofi si carne etc. acest album l-am ascultat "ca pe shaorma". dupa ce m-am dezmeticit, m-am scuturat de toate gandurile dupa clutch, the company band si them crooked vultures, am sezut s-am analizat: e stoner, dar e si cu space asa un pic, are drone, dar are si blues. psychedelic nu stiu, probabil, inca nu mi-e clar acest termen in bransa. poate pe piesa cu pearl harbour si avioanele in picaj sa devii un pic trist, psihedelic de trist. pana acum albumul anului

2 comments:

exty said...

albumul anului trecut vrei sa zici, ca o aparut de cateva luni bune. si mie mi-o placut tare mult aia lunga cu cosmonautzi

Tom said...

m-am lasat purtat de val, plus ca citisem undeva de ianuarie anu asta ca data de lansare