Sunday, December 6, 2009

No such thing as aliens, varianta laptop



daca tot e ziua votarii

8 comments:

Anonymous said...

tara arde, si unii egoistici nu se preocupa decit de mica lor persoana...

cu o voce tremurata de indignare (si de emotia faptului ca am invins; AM INVINS !!! AM INVINS !!!) as spune : sa va fie rusine !

...dupa care as fugi in culise, ca mi-au dat deja lacrimile

Tom said...

deci ai votat sau nu?

Anonymous said...

deci m-au sabotat oligarhii si mi-au taiat apa calda (vad ca acum, si gazale) - nu pot iesi nespalat din casa; mai ales intr-un moment ca asta, de-o asemenea importanta cosmica...

dar a avut tot sprijinul meu moral..

Tom said...

nu neaparat daca ai votat politic, ci daca ai votat emotional, adica laptopu

Anonymous said...

p.s.

si oricum, dupa ce, duios si induiosator, i-a furat patriciu numarul televizual cu lacrimile (vezi bietul copilas, incasator la scena deschisa), dupa timisoara, dupa atitea altele atit de bine ticluite - intr-o geniala cascada - de marea coalitie a creierelor responsabile, am stiut ca nu mai este nevoie..., se alege si fara votul meu.

si m-am culcat linistit, multumindu-le in gind pentru civismul lor exemplar... (caci ce puteau face ei mai mult pentru mine decit sa ma scuteasca sa dau un vot pentru basescu ?...)

Anonymous said...

emotional, am stiut ca au pierdut cind cu lacrimile patriciene (momentul zero) - nu mai spun de ce a urmat - care, DACA SI PE UNUL CA MINE (care, vorba aia!) l-ar fi putut scoate din casa... iti dai seama ce efect, ce impact au avut la restul lumii... la restul lumii nespalate pe creier, evident...



deci, emotional, am trait s-o vad si pe-asta : inca mai am emotii, domnule !!!

Anonymous said...

p.p.s.

daca nu te-ai prins ;), ca erai prea minor pe vremea aia, faza cu "AM INVINS!!! AM INVINS!!!"... era strigatura exoftalmica mirceadinesciana (varianta lui 22 decembrie '89, ca now e rau de tot in balarii)...

voila : http://www.youtube.com/watch?v=JdlIIpvqLHc&feature=related
la final


ca tot veni vorba de dinescu, ia te uita cine-mi semana cu el pina mai acu ceva ani : http://www.youtube.com/watch?v=MTE5g85UOFs

sa vezi si sa nu crezi! ca sa zic asa

krossfire said...

Si tu ma iei cu jucarele alea :P ? They look like cheap barebones dude :P