Wednesday, September 30, 2009

Demo in life

scarbit de abureala politica la care suntem partasi vrand nevrand in ultima perioada, m-am concentrat mai mult pe ce a avut sa imi ofere internetul. adica alta abureala. m-am uitat la tot felul de prezentari, mini conferinte, video reviewuri si alte asemenea, din care nu am retinut nimic. m-am uitat si la prezentarea oficiala a platformei de comunicare google wave. aici gasiti filmul cu tarasenia. e destul de lung, dar nu va nelinistiti, ca nu merita sa il vedeti pe tot. asa cred. de asemenea sesizez prezenta ciudata a destul de multor ebookuri prin foldere disparate pe hard, ceea ce ma duce cu gandul ca ar trebui sa incerc sa mai citesc din ele. asta daca ma prind primele pagini. in mare am ramas restantier pe capitolul advertising. a, si mi-am mai adus aminte cum am suferit in tacere in fata rafturilor cu carti de design de la carturesti. vroiam sa plec cu vreo 10 acasa, dar insemna sa mai intru si in celalalt salariu. asa ca m-a cuprins tristetea

No comments: