Tuesday, August 4, 2009

Sopranos


ultimul sezon se apropie de final. mai am vreo 5 episoade si inca nu intrevad nimic. se prea poate sa ma lase rece sfarsitul, se prea poate sa nu. ii dau cam 50/50. imi place cum a evoluat. serialul il intrerupsesem long time ago pe la sezonul 3 cred, dar oricum nu imi mai aduceam aminte mare lucru. a fost bine sa il revad dal capo al fine, cum ar veni. mi s-a parut ca a devenit mai bun cu fiecare sezon, spre deosebire de alte sfarsenii fara sens, care dupa 25-30 de episoade isi dadeau obstescul duh. s-ar putea sa lase multe ite imbarligate, dar sa vedem. dupa ce sopranos se va termina am in plan si shogun, miniseria cu Richard Chamberlain si Toshiro Mifune, si mai vechea mea cunostinta Kung Fu, cu raposatul domn bill. deocamdata o iau incet, ca am timp

2 comments:

Anonymous said...

lol sfarsitu sopranoz = rulzzz \m/

n-as zice ca a fost constant mai bun, iirc au fost cateva episoade slabute pe la jumatea ultimului sezon (alea cu gay)

Tom said...

vorbesc de sezon in intregime. nu s-a fasait de la al doilea sau al treilea