Friday, June 19, 2009

Killswitch Engage 2009

sunt niste semne un pic ciudate. albumul al 'spelea killswitch care este self titled, si se mai termina si cu o piesa careia ii zice this is goodbye. am sarit eu peste vreo stire sau nu mai vor sa continue? enfin. albumul dupa prima ascultare este mai usurel dpdv instrumental ca celelalte. in schimb are mult mai mult feeling. daca inainte erau doua trei piese care te marcau cu adevarat, acum aproape tot albumul iti zice time-out. mi se pare ca merg pe combinatia all that remains. si le iese foarte ok

1 comment:

krossfire said...

Sa continue ce ? Ca n-au inceput nimic. De la inceput mi s-au parut niste washed up Mudvayne cu versuri pretentioase si cand am auzit coverul ala dupa Dio mi-am zis ca voi fi ala cu ''BOOOO'' in sala daca-i aud vreodata live.

Nu stau sa ma contrez in gusturi dar KSE sunt o trupa atat de neglijabila chiar si in peisajul american.