Tuesday, April 28, 2009

Parole d'honneur

nu stiu daca v-am povestit episodul cu vidanja. era intr-o vara, din cate imi amintesc, caci beneficiam de maneca scurta la tol, si am deschis larg perdelele la balcon (nu am automate). pe strada trona o vidanja. nimic interesant. ies afara, fac doua strazi. aceeasi vidanja la capatul strazii. (era si un film, horror pe autostrada sau ceva de genu, cu un camionagiu dubios intr-o oarecare cisterna si o masina care tot timpul aveam impresia ca e dacie 1300). mai parcurg doua strazi, mai stau la taclale, mai trec vreo doua ore. motor gajait pe strada, trece vidanja prin fata mea. ma sfideaza. intreb acuma, cum poti trai terorizat de o vidanja? (cazul lui mircea crisan cu pisica e mic copil, o sa il povestesc si pe acela alta data)

ps. de aici se trag mai multe concluzii: sper sa n-o alegeti p-aia cu viata de c***t

4 comments:

krossfire said...

Era pentru veceuri ecologice presupun :D

Eu am fost terorizat de o masina de spalat stradutele dintr-un parc. Ma urmarea vizibil, tot in stil horror.

Tom said...

mai eram si noi alergati cand eram mici de un pui de arab, cu parul ca mingea de tenis dunlop, pe nume berek, care iesea si se repezea la noi in stil rambo cu o sipca de lemn..sau o paleta, nu mai tin exact minte

krossfire said...

Astazi l-ati fi putut considera terorist, ati fi intrat peste el noaptea, i-ati fi furat jucariile si violat sora in numele democratiei !

Tom said...

dai dovada de un pragmatism minoritar de o raritate des intalnita