Tuesday, February 10, 2009

Parte in parte cu muzichia

Lamb of God - Wrath 2009

aici toata lumea se astepta la o recenzie a ultimului album de la grupul vocal instrumental de mai sus. care nu are ramificatii gospel cum s-ar crede. (dar m-am mai inselat). ei bine nu am sa o fac, trebuie sa ascultati albumul (lui prowler nu cred ca ii va placea). eu l-am ascultat si concluziile ori le urmariti pe twitter, ori le trageti singuri. si cum pe twitter nu sunt..
alte pareri legate de opusul de fata, in ampla sa infatisare, se mai gasesc la duo-ul dave si rave. diferenta de o litera, dar apropiere pe nuanta de riffan

7 comments:

Anonymous said...

Mie mi se pare o trupa simplista si prea americana. Stiu ca am ascultat Ruin prin liceu si inca vreo 3-4 piese si eram total neimpresionat. La vremea aia imi placea mai mult Mastodon.

Dave said...

Eu ma fac ca nu am vazut commentul asta.

Anonymous said...

Dave : Pot sa te faci dar chiar nu ma impresioneaza Lamb of God (si nici Mastodon dar cand frecam eu duda prin liceu, asta era confruntarea ''elitista'').

De fapt, cred ca nu imi place mai nimic din sfera americana pe metalcore, new america heavy metal, death (american - of course), etc...sunt vreo 10 trupe americane de dupa 90' care mi se par ok si cam atat (si nici nu-s toate de metal). Sufar de un paneuropenism feroce in ceea ce priveste muzica si pana acum nu a reusit nimeni sa ma convinga.

Tom said...

nici macar nevermore?

Anonymous said...

Nope, don't like em, mi se par cam generici (don't shoot, stiu ca esti mega fan). Oricum, le apreciez artworkul de album si abilitatile instrumentale (solistul e ala megalaudat care mi se par plat cap-coada, cam cum i se par unei foste prietene toti solistii din metal).

Dave said...

@Krossfire: Cred ca sunt vreo 10 trupe europene de dupa 90 care mi se par ok. Ma fac ca nu am vazut ce ai scris despre Mastodon.

Anonymous said...

E chestie de orientare si gust pana la urma, de genul de metal care te-a prins cand ai inceput sa asculti genul.