Sunday, February 22, 2009

Dintr-o gala in alta si inapoi

cred ca perioada asta sta sub semnul luxului si al opulentei. dar nu la mine. eu am alte indeletniciri (vroiam sa scriu ca ma ocup cu alte indeletniciri, dar suna prost), pe care le-as putea numi creative, dar m-ar contrazice altii. maine este fast si glamour la munca, unde muncesc, iar marti am program artistic cu varietati si mari bombe ale serii, manechine si showbiz, lume buna si bancheri, cocktail si masline la ramada grand hotel, sau hotel north sau ceva de genul asta. cred ca nu stiu daca voi lipsi, dar pe de alta parte nu stiu daca pot sa lipsesc sau nu. ma voi hotari pe parcurs ce astrele mi se arata zambitoare cu viata mea de mic intreprinzator prins in vise de preamarire si glorie. contez pe flerul personal in judecati de genul da/nu, merita/n-as zice/mai-ma-gandesc

3 comments:

Anonymous said...

sigur te-ar contrazice, da (cu creativitatea aia). dar macar sa te alegi cu luxul. creatiunea... la nietzsche si la afinii lui, ca sa zic asa...

ah, ce mi-l mai tachinez !...

ospatar, inc-o mastica ! (sau o jamaica - nu mai stiu... am imbatrinit... si ma doare si nitel capu' de la atita nietzsche...)

(nici el n-a sfirsit foarte bine, totusi, ca sa zic asa...)

Tom said...

eu zic ca e bine si daca incerc

Anonymous said...

ma rog... da' dupa aia sa nu-mi spui ca nu ti-am zis (ca e luata - de altii, ca sa zic asa)...