Wednesday, January 28, 2009

In Flames


poate poate in martie..

11 comments:

pinky said...

cica e sigur

Tom said...

goody

Anonymous said...

poate nu se anuleaza si asta.

Tom said...

da, chiar ar fi indicat

douani said...

si madonna :)

Tom said...

dupa ce s-a anuntat james blunt, nu prea mai sunt afectat. si oricum madonna e cool

Anonymous said...

Pe mine ma invitase cineva. Eu sunt cu aia care spun ca In Flames dupa Clayman nu au mai scos nimic vag relevant si ca progresia spre metalcore\Nu-Metal a fost o greseala oribila. Come Clarity & Mirror's Truth sunt albume ceva mai decente dar tot imi lipseste brutalitatea melodica de pe Jester & Colony.

De asemenea, la concertul asta imi e frica de pustanii balosi care o sa vina urland ca ''In Flames e cei mai tari'', etc.

De-aia as fi preferat sa merg la Eluveitie...desi erau doar in deschidere pentru Kreator. Vreau un concert folk metal sau power ceva mai smart si poate un black underground ceva.

Tom said...

pai uite, du-te la deine lakaien. mai dark asa

Anonymous said...

Neah, not enough ''zaz''. Astept sa-mi iau un ''ti-tiu'' si merg pe la Unguri :)

Dave said...

De aia care spun ca In Flames pana la Clayman nu au scos nimic vag relevant sunt? Sper sa nu fiu primul.

Tom said...

sunt sunt. eu stau si ma intreb cum ar suna si alte piese ale lor din perioada aia refacute. ca artifacts of the black rain e f tare pe sistem modern in live-uri