Monday, December 8, 2008

Duelul grasilor


din duelul gogosarilor iese invingator nokia e71. cel putin in cazul meu. pentru ca atata timp cat am o aplicatie de push mail, un wifi si un hsdpa este simplu. de ce a pierdut blackberry. in pofida sistemului de operare net superior ca rapiditate si stabilitate unui symbian, are un browser destul de greoi. in general sufera pe partea de web browsing wifi. si este si considerabil mai scump. plus ca daca nu imi fac un abonament de date blackberry, nu prea isi are rostul. nu acum. e criza. nokia am vazut ca vrea sa ofere un suport solid de aplicatii pentru e71, si cele de pana acum se comporta foarte bine. de ce nu vreau un telefon full touchscreen inca: din considerente de baterie. nu vreau sa stau tot timpul cu incarcatorul dupa mine si sa il obisnuiesc cu traseul birou-acasa-birou. nu vreau un telefon traseist

3 comments:

Anonymous said...

Hmm, eu as fi ales HTC S740, dar e chestie de preferinta firma :P

Cristi said...

eu as fi ales fizul. nu are nevoie de baterie punct. un modem si un laptop si am si net mai rapid s ce browser. :P

Cristi said...

am vrut sa zic "fixul"