Monday, November 10, 2008

Probleme in paradis

la un semn deschisa-i strada. se darama tot garajul. asaltul operatiunii "marea demontare" a lovit in plin si cartierul meu. ma rog, zona prin care ma preumblu din cartierul meu. somatia de 72 de ore a venit, iar oamenii au inceput sa dezmembreze si sa care fiare. care cu masina, care cu camionul, care nu i-a pasat. si sunt ceva. am facut un calcul la costurile de demolare pe care le suporta proprietarul si care sunt adaugate la impozit. doar in trei strazi sunt 40 000 de lei. o alta discutie ar fi dreptatea/nedreptatea acestei taxe. omul acela a platit an de an la primarie impozit pe loc. acum a venit legea care ii spune sa il dea jos, daca nu tot el plateste. capitalismul mananca fier vechi, ce sa mai..

4 comments:

krossfire said...

Nu e capitalismul de vina ci administratia romaneasca si abundenda-i inteligenta. Ar mai fi si mentalitatea : Stiu ca se fura dar daca ai inchiriat un loc de la primarie nu inseamna ca poti construi pe el precum in Insula Mare a Brailei concesionata cine stie carui deputat.

Tom said...

da, dar m-am mai lovit de o pura mentalitate romaneasca: atata timp cat nu ma afecteaza pe mine, nu imi pasa daca e corect sau nu. iar nu e bine

Anonymous said...

vad ca incepusi sa te dai (cit de inocent ?) pe brazda problamaticii sociale... ("pura mentalitate romaneasca" - aiurea !)
doar-doar te-o remarca fatuca aia, sa te bage si pe tine in "organizatie" - cea invaluita in intriga & mister... ntz ntz ntz, ce oameni... ce oameni... (de aia e criza. mondiala...)




p.s.

uita de capitalismul romanesc. da ? uita definitiv (ca sa zic asa).

Tom said...

stau si eu uneori si ma gandesc. ce sa fac altceva