Friday, October 24, 2008

Presa si balonul de sapun

azi am cumparat un ziar dupa mult timp. nici nu imi mai amintesc perfect momentul ultimei achizitii din presa locala. numele nu e foarte important. este un ziar mare care nu este libertatea. reviste mai cumpar doua trei la o luna, dar ziarele le-am ignorat. si bine am facut. am rasfoit cateva pagini-spre-jumate cred. si din ce am citit nu am citit nimic. 3 sferturi din stiri le gaseam pe net intamplator inca de acum 3 zile, cand inca nici nu incepeam sa le caut. cealalta parte, sfertul ramas, sunt cele care nu ma intereseaza sau care m-ar interesa dar sunt scrise pentru marea masa, lucru care ma plictiseste imediat si nici nu ma mai amuza. aparent era ziarelor a apus pentru mine. asa ca vin si zic: de ce as mai cumpara ziarul? in metrou pot sa rasfoiesc o revista sau sa rasfoiesc ganduri.

2 comments:

Anonymous said...

"sa rasfoiesc ganduri".. ah tom, marita-ma acum!

Tom said...

ti-e ciuda ca esti la real