Tuesday, September 2, 2008

Exit Ten - Remember the day 2008

aceasta formatie am descoperit-o din joaca. am luat cateva albume, printre care niste tech death-uri, niste hardcore mai suparat (acum vad ca e si jamey jasta pe acolo), un prog destul de ciudatel si antipatic si un folder exit ten. am dat play si am zis ca e iar un album aruncat asa la nimereala. un metalcore obosit, cum mi se transmite. ei bine nu. nu adica e nu-metal si nu, nu e obosit. este intr-adevar easy listening, dar nu asta cautam oare? sa nu rezolvam ecuatii chiar tot timpul. undeva scria ca sunt si progressive. nu am inteles de ce. in fine. avem chitari pe ritmuri alternative si core, dar imi place ca au gasit doza perfecta de forta si melodie. vocea nu e tipata, nu se rage. vocalul e intr-un mare fel, parca ar fi mika pus intr-o formatie de rock. trei piese beneficiaza de o realizare video pana acum: technically alive, warriors si resume ignore de mai jos. recomandat fanilor si celor care nu asculta doar sonoritati bombastice. si celor ca mine care schimba repertoriul de la zi la zi.

No comments: