Friday, July 11, 2008

Prin net

daca tot se vorbeste acum in regim hot de campaniile pe blog, sa zic si eu care m-au miscat. cred ca cel mai mare impact a avut brandul booq, pentru rucsacuri de laptop. m-a facut sa cercetez toata gama lor de produse si sa astept lansarea oficiala cu preturi si tot tacamul. tot imi cautam un rucsac, deci campania m-a surprins la fix. ba chiar m-am interesat de existenta vreunui magazin si de ce model mi s-ar potrivi (concluzia este ca un mamba pack).
audi a avut cel mai mare ecou (inca o data felicitari pentru initiativa), dar eu nu am fost in target. insa apreciez ca m-au determinat sa intorc noul a4 pe toate fetele, sa aflu chestii care mi-au placut la masina.
inca o campanie de care se mai vorbeste in numarul recent din biz, caci despre acel articol este vorba, este cea cu peel-away-ul heineken. aici nu prea am multe de spus, "carand" o mare doza de brand loyalty acestei marci. so, nu prea mari schimbari de atitudine.
fiat 500 m-a convins sa imi configurez cateva modele virtuale, sa ma joc un pic cu ideea de modul personalizat. dar ceea ce a obtinut campania online de la mine a fost un interes catre toata gama fiat, nu numai catre micul gigant. cum pentru fiat 500 iar nu sunt in target, m-am oprit la modelele gen bravo sau linea, comparand preturi, cercetand oferte si analizand motorizari.
ultimul exemplu este cel cu panasonic si notebookurile, campanie care nu mi-a trezit nici un sentiment pro sau contra fata de brandul de laptop-uri. in continuare notebook-urile panasonic sunt o necunoscuta

2 comments:

dan iavorszky said...

ma bucur ca booq te-a convins.
Pura conicidenta sau nu, ieri a pornit un concurs care are ca premiu un Mamba pack dar de culoare maro&verde.
Arunca o prtivire si eventual o poza, aici:
http://ce-am-in-geanta.blogspot.com/2008/07/concurs-booq-pe-ce-am-in-geanta.html

Bafta

Tom said...

dap, vazusem si concursul ieri