Sunday, June 1, 2008

un pic de microblogging

cativa prieteni imi tot spuneau sa folosesc twitter, ca uite ce cool e/esti daca ajungi sa il cunosti mai bine. ok, surpriza: am cont pe twitter, dar nu l-am folosit pana acum din mai multe motive:
- nu ii vad rostul momentan in activitatile mele. stiu ca as putea sa il inghesui undeva, dar nu m-ar ajuta la nimic. repet, momentan. nu stiu daca pe viitor acest lucru se va schimba.
- ideile care imi trec prin minte le pun aici pe blog, in twitter mi se pare ca nu prea am loc sa ma desfasor. plus ca iti mai pierzi din adepti
- mi-ar trebui o conexiune la net tot timpul la purtator, ceea ce nu posed deocamdata.
- un destul de mare procentaj din informatia citita pe twitter ori trimitea la articolele de pe blogurile respectivilor, ori viza persoane dintr-un cerc restrans. not so coolareanu, yet

No comments: