Friday, June 13, 2008

Smartphone

dupa multe cautari si uitaturi, tot nu pot sa ma decid la un model. poate imi recomanda cineva ceva. ce as vrea eu de la un terminal de genul asta ar fi:

in primul rand nu vreau pda simplu, ci sa aiba si functie de gsm
conexiune wireless lan cat de cat rapida
un display pe care pot citi chestii fara sa imi pun ochelari in doi ani
gps-ul incorporat nu stiu cat ma ajuta, deci poate sa lipseasca
windows mobile vs. symbian 9.0, indecizii indecizii

ma uitam la un nokia e51, care e ok ca pret, dar nu stiu cu displayul, care mi se pare cam mic

2 comments:

Anonymous said...

Pai sa o luam sistematic. Pentru ceva hardware k-lumea trebuie sa excluzi din start SE, Samsung, Nokia si alte fite. Sunt cateva terminale ok si pe la astia gen P1 sau E71 dar niciunul nu e cu adevarat competent.

Cat ai la dispozitie ? Datorita lui G920, poti gasi Toshiba Portege G900 la 11 milioane in Carrefour si vreo 14 la dc-shop. Cea mai buna rezolutie de ecran (800x400), 500mhz, 128 RAM , Wi-Fi si suport GSM full.

Pe de altap arte, iti pot reocmanda HTC Touch Pro cand se ieftinste (ca o sa intre pe la noi prin august, pe la 20 si ceva de milioane) sau terminale HTC mai vechi (Touch Normal, 730, etc)

HTC au produs terminale misto si pentru alti producatori dar oricum e un brand care merita pe sectorul asta.

Tom said...

aham. la un HTC ma gandeam si eu initial. respectiv la modelul de 1200 de lei, al doilea din gama cu wifi si ecran mare parca. acum ca mi-ai atras atentia cu toshiba, o sa ma interesez mai mult de gama lor.