Wednesday, June 11, 2008

New generation

nu mai e la moda "spune-mi ce carti citesti ca sa iti spun cine esti". nici macar varianta cu hainele. old school. acum ne inscriem cu succes in cercurile de prieteni la intrebarea "spune-mi ce feeduri citesti ca sa iti spun cine esti". eu recunosc ca fara rss-urile din firefox as orbecai prin intuneric putin. si sunt intr-o continua miscare browniana (aproape singurul termen din biologie care nu are legatura cu aparatul reproducator pe care l-am retinut). asa ca din multitudinea de feeduri, unele pica, altele noi apar. si se tot plimba intr-o oarecare ierarhie, de la cele mai accesate la cele pe care imi mai arunc un ochi din cand in cand. probabil ca urmatorul pas la conexiunea cu timpul meu va fi cand le voi putea citi pe telefon. asa, sa nu ma mai ia nimeni prin surprindere

No comments: