Monday, June 2, 2008

Blog de agentie

ok, sa vedem ce bloguri au agentiile de publicitate pe la noi. deocamdata imi vin in minte doar doua, pe care m-am mai uitat, unul din ele pastrandu-l chiar in blogroll.

din ce am gasit (daca stiti celelalte pe unde se ascund) avem:
Graffiti BBDO
Headvertising
McCann Erickson
Leo Burnett
Odyssey

acum cam ce as vrea eu de la un blog de agentie este sa nu ma plictiseasca evident. sa nu fie un corporate blog anost, cu citate ale expertilor si apeluri la tomuri de teorie. nu stiu daca exista, in afara de evitarea acestor marunte probleme, o formula a succesului. daca unul sufera de update-uri lenese, altul sufera de afisarea in exces a multor reclame. vreau sa vad idei tembele, idei din spatele "mastilor" zilnice. nu vreau sa vad din abundenta creatiile agentiei respective. uite ce am facut, dar uite, dar uite. pana acum blogul pe care il citesc mai des cu placere a ramas cel de la headvertising si pe care l-am si "pastrat". baietii au gasit o forma care sa fie cat mai aproape de ce vreau. dar mai asteptam, poate altul ii va lua locul

7 comments:

Anonymous said...

minunat, blogurile de publicitate sunt atat de fascinante!

Tom said...

tre sa fii si un pic la curent cu miscarile de forte si de idei prin publicitate ca sa le apreciezi

Anonymous said...

Mda, McCann tot fara site a ramas ?

Tom said...

se pare ca da. mai sunt si alte agentii care nu au, si la care te asteptai sa aiba

Anonymous said...

@krossfire: La site-ul McCann se lucreaza de destul de mult timp, intr-adevar, dar va fi gata in curand. :)

@Tom: Multumim pentru feedback!

Tom said...

@Mihnea: as vrea sa il vad updatat mai mult si cu mai mult scris. si cu faze tari din agentie, ca stiu ca exista :)

Mihnea said...

Tom - got it. Avem planuri si cu blogul. Pana una alta, ne bucuram ca-l vizitezi. :)