Friday, May 30, 2008

Disturbed - Indestructible 2008


noul disturbed. iata inca o dovada de cum poti sa faci adevarata muzica comerciala. albumul mi se pare ceva mai heavy pe tobe si chitari ca celalalt, cu ceva mai multe aranjamente complexe pe acolo. nu stati sa dati prea multa importanta, ca altfel pierdeti mesajul disturbed. prima piesa este cea cu titlul albumului, si care iti da din start avantul spre ce s-a vrut cu productia. mi-era teama la un moment dat ca dupa feelingul de pe albumul trecut sa nu vina cu o racitura si sa ne lase privind tamp pierce-ul vocalistului. multumiri ca nu este asa si ca intra in heavy rotation. imi place cum alterneaza si fazele soft, cum leagana acolo (ca sa nu zic balans ca e deja cliseu) sectia ritmica. pana la urma nu este asa de sec anul precum se zvonea.

ps. ah, iar ultimele piese sunt feroce pentru ei, cea cu care se incheie fiind la inaltimea primei

4 comments:

Li said...

eu p-asta l-am amanat pe iunie :))
10000 fists l-am ratat
nu vii la novarock? o sa fie rupere

Tom said...

reia filmul de la 10000 fists, ca pelicula este mai mult decat interesanta. din pacate nu prea pot sa ajung, caci bate o licenta la usa

Anonymous said...

sa ma anunti cand te intorci la muzica pentru oameni mari :)

Tom said...

si tu sa ma anunti cand o sa inveti ca muzica pentru copii e mai frumoasa :)