Sunday, April 13, 2008

sound overview

excelent ultimul black crowes, warpaint. acum l-am ascultat in intregime dupa usoare invarteli necontrolate in jurul cozii ca sa il incep. si da, rox. luati-l cat mai repede.
am luat si exciter, thrash speed burn, anul 2008. sincer, nu inteleg de ce se mai scot albume ca astea acum. pentru unii timpul sta cu adevarat in loc. enfin
excelent si ultimul textures, silhouettes. mie imi place la fel de mult ca si drawing circles, care atunci m-a impresionat rau. nu pot sa nu ii reprosez o usoara liniaritate pe la mijlocul unor piese lungi, dar e usor de trecut cu vederea cand schimba ritmul si insereaza pasaje la care nu te astepti. imi place lejeritatea cu care scot in evidenta linii progresive, interpuse cu nebunia caracteristica meshuggah sau mai stiu eu ce. imi place ce au facut din piesa awake.

No comments: