Saturday, April 5, 2008

overview

foarte frumos ultimul ufomammut, l-am ascultat mai cu atentie acum. ma gandesc ce ar fi iesit dintr-un joint venture cu ulverul si noul sau sistem muzical. care este perfect.

testamentul este un disc f frumos, comparabil cu gatheringul, pe acelasi sunet, dar cu alte solouri parca. alterneaza interesant tempoul pe piese, sunt unele care te pun in miscare, se simte grija pentru anumite detalii in unele locuri, dar nu pot sa nu remarc stratul de praf depus pe el. evolution baby.

astept in continuare albumul spiritual beggars.

am ascultat o mostra din noul iced earth, care mi se pare la acelasi nivel ca acum 4 albume. stagnare, ar spune lumea. parca si refrenele sunt aceleasi, dar au alte cuvinte.

ultimul illdisposed m-a dezamagit. am spus-o si pentru cronica. dupa ce l-am ascultat pe precedentul, asta mi se pare o gluma, un album de duminica facut in joaca, dar cu chef. nu mai e artifica.

foarte bun spre "asa vroiam sa inceapa sa cante" albumul nou meshuggah. obzen adica. piesa bleed este un fear factory mult mai complicat. adica de bine.

repet, iar din nou, mare sinistrosenie a anului 2008 manilla road - voyager. ih

2 comments:

Anonymous said...

sa vedem :)

ufo e cul da

iced earth ar fi bine sa fie ca acu 4 albume :D if it aint broke dont fix it - din pacate IE e cam broke de la 9/11 incoace... adevarata victima a lu binladen zic eu :)

mesugu e albumu anului pana apare opeth

iar sinistrosenie e in flaymz bre. daca vrei sa ne flame-uim (lame pun intended) pe tema manele road, ar trebui sa o facem pe vox forumi ca altfel e pacat :(

Tom said...

man, tre sa think outside the box ca sa asculti in flames. manilla (sa iti arat cum se pronunta cand vorbim, ca sa iti dai seama ca din nume se pune un mare semn al intrebarii asupra calitatii formatiei:D) va ramane o sinistrosenie chiar daca tu vei spune contrariul, sau daca eu voi desconsidera cele spuse de tine, it just is :P