Thursday, February 7, 2008

Tag

Dupa cum spuneam, Alexosu mi-a trimis o leapsa, pe care incep sa o onorez in aceste momente. Asadar, mi se cere sa prezint o perioada foarte zbuciumata din cultura mea muzicala, si anume perioada de inceput. Sa imi adun gandurile si amintirile si sa vedem ce pot sa scriu....so

Care au fost primele 5 cduri audio piratate (bulgaresti sau copiate) posedate in viatza asta?

Nu voi scrie in ordine cronologica, caci cine mai tine minte, dar imi aduc aminte de o sacosa imensa cu casete si cduri piratate, si piratate bine de tot, pe care am descoperit-o in sufragerie.
Avem asa:

1. Black Sabbath - Forbidden, cu un artwork fotocopiat frumos, la care ma minunam pe acolo. Acesta a venit in urma audierii a 5 casete tot BS, adica primele lor 5 albume. nebunie. era tehnologiei se deschidea si noi paseam

2. Creedence Clearwater Revival - greatest hits. multe spinuri si multe fredonari a primit si el

3. ZzTop - greatest hits. erau la mare cautare

4.Bob Marley, nu mai stiu care album. Un cd cu carcasa verde (sic!)

5. Led Zeppelin - the song remains the same, dublu cd, deci dublu piratat, cu pozele lor pe spate si melodiile pe tenta albastra. Mothership e nimic

Care au fost primele 5 cduri originale avute in viatza asta si din banii cui s-a facut achizitia

1. Metallica - Load (din banii unor prieteni ca a fost cadou)

2. Dead can Dance - ceva cu snake si moon (tot de la ei, ca e alt cadou. probabil au vazut cuvantul dead si au zis ca e ceva rochenrol suparat)

3. aici e timpul sa trisez. trecem pe viniluri, caci trebuie sa ma laud cu un exemplar de AC/DC - back in black, evident negru. tinut sub clopot de sticla (tata)

4. Pink Floyd - dark side of the moon. tinut sub clopotul de sticla al clopotului de sticla (tata si mama)

5. phoenix - mugur de fluier (mama si tata)

Care au fost 5 oameni care v-au completat pasiunile muzicale suficient incat sa va fie rusine sa apelati la expresia “fuck off, man, nu cred ca avem aceleasi gusturi”?

1. In primul rand tata, care odata ce mi-a pus in brate cinci casete cu Black Sabbath si a zis: "asculta-le, nu trebuie sa iti placa, dar incearca", m-a compromis. Tot atunci am descoperit si triunghiul Tangerine dream, Kitaro, Vangelis.

2. Unchimiu, care mi-i i-a prezentat pe Jethro Tull si Genesis in plin avant performativ.

3. Unii reprezentanti de seama ai zonei rezidentiale in care locuiesc (se stiu ei); prin vorbele lor de duh si intelepciunea oferita mi-au deschis ochii la multe multe alte muzici (numiti-le alternative daca vreti)

4. Profa de engleza din generala, care m-a pus sa ascult Dire Straits

5. John, care m-a pus sa ascult metalcore

Tagul se duce mai departe spre Starlady, Prowler si Gina

4 comments:

vuk said...

so, here's my comment to you...il pun aici, ca nu stiu care e cutuma..plus ca nu aveai nici un comment la postul asta. here goes:
:) pt oamenii care ti-au zis lucruri despre muzica.
nu ca fara ei n-as fi putut sa te pun in capul listei providerilor mei de muzici, dar your gurus are my gurus :)))

gata, am pus un comment.. :D

Independenta Dependenta said...

las' că te ţin eu minte!
uh, muzici... pending!:P

Tom said...

@vuk: deci carevasazica cum s-ar spune am ajuns iar provider de muzica

@ladystarlight: tine-ma minte, zic!

vuk said...

pai, ce faci, nu mai scrii p blog? eu unde mai bloggaresc :))