Tuesday, February 5, 2008

Lipsuri

ma uitam peste topul HypeMachine al celor mai bune 50 de albume ale anului 2007 si constat cate au ramas neascultate. Primele 10 oricum sunt restante. Am apucat sa ascult Interpol, cu ultima creatie si nu am regretat, fiind excelent. Bloggerii muzicieni mi-au mai recomandat inca vreo duzina, dar de care am uitat, nu le-am gasit sau nu le-am gasit complete si nu am vrut sa audiez franturi.

Stau intr-un pending rosu:

The white stripes - Icky thump
The arcade fire - Neon Bible
Battles - Mirrored (stiu, sunt ceva in urma)
Iron & Wine - The shepherd's dog (temporary setback)
Klaxons - Myth of the near future

2 comments:

Anonymous said...

hypemachine? ughh...

deci arcade fire, battles, si i&w merita.
alelalte 2 probabil nu merita, pentru ca nu le-am ascultat :)

Tom said...

te asteptam de fapt, sa vii sa imi spui ce gresesc :)