Saturday, February 2, 2008

ganduri de pe la pranz

m-am trezit intr-o dimineata avansata de sambata, in care bineinteles ca planuiam sa dorm mai mult, si mi-am zis ca la soarele de afara ar fi frumos sa ma apuc sa citesc niste bloguri, dupa care niste comicsuri. Ma mai asteapta si doua articole pe care am pus ochii intamplator ieri, unul despre prostie ca paradigma, celalalt despre susanele politice. Mmm, al doilea il sar.

si-a lansat in sfarsit siteul libraria Nautilus. arata urat de tot, dar barem e functional searchul si pot gasi cartile usor.
am gasit painici facute in casa, in bucatarie, pe care o sa le atac cu dulceata mai incolo
as vrea sa ma plimb pintr-un parc cu bicicleta, dar nu imi mai gasesc manusile
fug de realitate
planuiesc o salata toscana la pranz, in care sa pun toata priceperea mea in ale bucatariei
dar sa incepem intai cu the doors..

3 comments:

Anonymous said...

ha ha, ia uite ce-am gasit cand am cautat articolul http://search.yahoo.com/search;_ylt=A0geu95HPaRHEXYA1eNXNyoA?p=%22prostia+ca+paradigma%22&y=Search&fr=megaup&ei=UTF-8

Tom said...

relativ de asteptat nu?

Anonymous said...

arata urat ca-i fara poze, in constructie... nu vad ce ar fi asa de urat la el; macar e util :P