Monday, October 8, 2007

5 melodii

nelipsite din playlist, hmmm. Taguit de domnul prowler, ca sa intru in norul taguitilor:)
Pai sa vedem. Cum evident mi-e foarte greu sa fac un top 5 al pieselor nelipsite din playlist(bine, intre noi fie vorba, ca as pune imediat shine on you crazy diamond, child in time si born again si mi-ar mai ramane doua, easy task), o sa pun 5 formatii/piese care sunt nelipsite acum, momentan, deci cand vorbim.

Ma gandesc la Lack of Prozac de la Spiritual Beggars, care din pacate nu am gasit-o online, asa ca o sa trec o alta piesa, euphoria. Dar sa se inteleaga prozac de aici.



Urmeaza Iron Butterfly, orice de la ei. Geniala formatie. Punem easy rider



Crowded House si multe amintiri in aceasta Don't dream it's over



Faith no more, epic. Patton, epic!



Si o melodie care m-a captivat total si iremediabil, The Coasters - Down in Mexico. Nu cred sa aiba clip, cel putin eu nu l-am gasit, dar pun secventa din death proof al lui Tarantino, unde se poate auzi bine...



Norul tagului se duce mai departe spre Sip, Mike si Pilule:)

No comments: