Thursday, April 26, 2007

Remarca

Remarc cu placere pofta de muzica pe care o mai au batraneii de la Rush, pe ultimul lor album, foarte frumos de altfel. Remarc pofta de bicicleta care mi-a venit asa deodata, tinandu-se de mana cu pofta de lectura, care o tine in carca pe cea de pui (hihi).

Remarc ca inca nu mi s-a oferit prilejul de a asculta ultimul mare album, de la cei ce se numesc Anekdoten (astept oferte). Sper ca apetitul meu pentru prog sa induplece pe careva. Ce mai remarc? Remarc ca am o melodie care imi tot place si ma binedispune, si aceea este "un bon matin" de la Lougarou. Frumos, foarte frumos. Mai remarc faptul ca cei de la as i lay dying nu mai scot o data albumul nou, ca altfel metalcore-ul stagneaza violent. Ceea ce e bine, ca devenise prea trendy. Si mai remarc ca blogul domnului Stefan Panea, recunoscut ca "lector" atroce, mi-a adus aminte de iata, Vladimir Sorokin. E de bine.

3 comments:

Anonymous said...

lol cum de n-ai fost deja pe blogu meu sa iei anekdotenu? tz tz

si da, rush si bicla rulz. mai ales impreuna :D

Tom said...

Mai remarcasem si un dor de mare, pe care mi l-am astamparat cat de cat. Dar mai vreau....

V. said...

cu intarzaiere, tin a ma bucura ca dau si de alti oameni carora le place anekdoten...de rush nu mai zic....