Sunday, April 1, 2007

Next

Aseara am fost la decernarea premiilor festivalului Next(datorita unei invitatii surpriza hihihi), de scurt si mediu metraj. Inainte de a vedea castigatorii, am urmarit cateva proiectii realizate de Cristian Nemescu si Andrei Toncu. Au fost cam acestea:

1.La bloc oamenii mor dupa muzica - Romania, 1999, 12'
2.Kitschitoarele.2 FM - Romania, 2000, 17'
3.Mihai si Cristina - Romania, 2001, 15'
4.Poveste la scara C - Romania, 2002, 15'
5.Marilena de la P7 - Romania, 2006, 45'
6.Lampa cu caciula - Romania, 2006, 23'
7.Alinuta - Romania, 2006, 1'

Interesanta foarte ideea din primul filmulet....

La premii, mi-au placut doua scurt metraje, "The saddest boy in the world", Jamie Travis, autorul, mai luand un premiu, si un filmulet italian, foarte misto si super reusit, ca sa zic asa, dar caruia nu ii cunosc numele. Acesta a venit ultimul, ca cireasa pe tort. S-au mai facut proiectii si cu un mediu metraj care a luat si el ceva premiu, Patterns, in 3 parti, dar care m-a cam dezorientat la inceput. Mai ales primele doua bucati au fost incetosate. La a treia s-au mai limpezit lucrurile; nonetheless, frumos realizat si el.
Ceva idei la sfarsit, sa ma introduc in cursul cliseelor, spunand ca astept si festivalul urmator cu sufletul la gura sau sa spun doar ca mi s-a facut pofta de a ma uita la cat mai multe scurt metraje. Alegerea e blurata, conteaza ca mi-a placut.

2 comments:

Alice said...

Filmuletul italian se numeste The Substitute/Il Supplente - Italia, 2006, 15' (regizor Andrea Jublin) - Marele Premiu NexT.There!:)

Anonymous said...

uuu goody, ia sa il cautam :)