Tuesday, March 27, 2007

Activitate forumistica

De nu era un anumit forum, care a declansat printr-o intrebare alte intrebari, probabil ca acum ma gandeam la ziua de maine. Dar astfel mi-am adus aminte de poezia lui Marin Sorescu, cu care am confrerit ceva timp. Probabil ca poetii mei preferati raman el si cu Nichita Stanescu. Din curiozitate am luat cativa oameni din jurul meu si i-am intrebat care sunt poetii lor preferati. Nimeni nu mi-a spus Eminescu. Cosbuc, Bacovia (evident), Alecsandri. Lipsa lui Eminescu si prezenta lui Bacovia ne indica ceva, inca nu stiu ce, dar ma voi gandi. Am neglijat un pic poezia noastra contemporana recunosc, dar sunt curios ce versuri se mai scriu in anul 2007.

Doua planuri pentru mai tarziu:

1. Sa gasesc din nou starea aceea.
2. Sa cat sa nu pierd mult din starea actuala.

No comments: