Friday, March 16, 2007

300 de mii

Deci dati-mi voie sa am si eu o slabiciune cinematografica, pe numele ei 300. Mai mult vizuala si de efect, decat artistica de-a dreptul. Ei bine, acesti 300 de oameni, spartani, apara ei trecatoarea de la Thermopylae impotriva atacatorilor domnului Xerxes, liderul imperiului persan. Pana aici neinteresant. Interesant e ca e facut dupa o nuvela de-a lui Frank Miller, tipu cu Sin City(film care mie nu mi-a spus mare lucru, decat poate ca elijah wood nu e asa cuminte si ca gollum a mai jucat si in alte productii, doar ca era vopsit in galben). 300 am inteles ca respecta intocmai nuvela grafica; nu am de unde sa stiu caci nu am vazut-o, dar cateva imagini de pe net par cunoscute din scenele productiei. In schimb nu imi place ca mor ei la sfarsit. Daca erau atat de buni, nu mureau toti. (se simte lipsa unui steven seagal sau unui cichician)

PS. Faze tari cand Xerxes tot felul de armate pe ei, cu bombite, creaturi din lord of the rings, elefanti cu arcuri and stuff. Satisfaction guaranteed!

No comments: